čtvrtek 22. ledna 2015

"Sýr proti zdi" :)


Když jsem byla malá, tak jsem v pokojíčku nehtem škrábala zeď a jedla jsem omítku. Když na to mamka přišla, řekla mi, že mi koupí sýr proti zdi - lučinu :) Lučina zabrala a já ji mám doteď hrozně moc ráda!

Chtěla jsem předejít podobnému škrábání zdí u Dominika a rozhodla jsem se, že si lučinu vytvoříme sami....

Domík hodně pomáhal :)

"lučinové náčiní"

Smíchali jsme pořádně tučný jogurt s pořádně tučnou smetanou a nechali přes noc vykapat. 



 Výsledek byl naprosto dokonalý, přidala jsem nakonec jen bylinky z MOJÍ bylinkové zahrádky :) Byla jsem tak nadšená, že jsem Domkovi nachystala hned trošku na snídani, ale vše skončilo rozmazané po zemi... Domík se rozhodl, že lučina je prozatím nejlepší přefiltrovaná přes mámu :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)