pátek 5. června 2015

Pocta Domíkovi aneb profil úspěšného bloggera :)

Tak jsem zase tady! :)
Strašně dlouho jsem nenapsala ani čárku, ale prostě a jednoduše nestíhám...

Zjistila jsem totiž, že úspěšný blogger musí napsat minimálně tři články týdně a to je pro mě momentálně absolutně nemožné. Moje mamka se bude stěhovat z Moravy do Čech a pro mě to znamená, že jsem nejen máma na mateřské a (milující) žena mého muže :), ale i realitní makléřka, úřednice z pracáku, rozesílač emailů, dopravák a hledač spojů, vyplňovač tiskopisů, prodejce nábytku a doplňků a psychická podpora v jednom...

Do toho nemáme doma tátu, učí se na státnice a mně z toho všeho jde hlava kolem.

Proto si myslím, že úspěšný blogger je těžce za vodou, nic neřeší, má "stabilní" rodiče, kteří nemigrují :))), dítě, které v noci spí, nestudujícího muže a bydlí v bytě... tudíž odpadá pletí plevele, sekání zahrady, zalévání apod.

A teď k poctě Domíkovi!!

Domík toho za týden zvládl tolik, co snad ne za celý život... Od střídání babiček o víkendu, přes tři pohovory mojí mámy ve třech dnech a třech různých městech, do toho úřady a neustálé přesouvání se autem z místa na místo, prohlídek bytu apod. Do toho při pondělní bouřce vypověděl službu router, takže internet nešel... (a pár dalších věcí doma).
Taky jsme byli na STK a emisích, kde jsme neprošli, a to i přes to, že je naše Škoda Felicie naprostá lakovka. Výfukový cedník se pánovi nelíbil a jelikož byla technická jen do dnes, strávili jsme další hodinu v servisu, kde nám výfuk měnili... Pak zpět emise, STK.

No, málo toho tento týden opravdu nebylo....

Domajz to ale zvládl s grácií, spal v podstatě celý týden při přesunech v autě a ještě zvládl fascinovat okolí, jak je šikovný a hodný :)))

Když včera moje máma odjela, usnul v kočáře a spal a spal a spal...
Tento článek vlastně píšu taky díky tomu, že dospává deficit celého týdne. 

Dnes máme den klidu a zítra Domka vezmu ne jeho první triatlonový závod. Samozřejmě v roli diváka :)) Po závodech hasičské závody u nás ve vesnici... 

My se z toho cestování a akcí snad nevymotáme :)))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)