sobota 5. září 2015

Poprvé pod stanem aneb horolezecký filmový festival

"Horolezci, horoleckyně, horolezčata..."


No, na Prachovských skalách jsme sice nebyli a vlastně ani přímo v Ádru ne, ale byli jsme na 
"micro utrácecí dovolené" v Teplicích nad Metují.

Každý rok, a to už 32 let, je poslední víkend v srpnu Mezinárodní filmový horolezeský festival. V rámci tohoto festivalu jsou promítány filmy z horolezeckého prostředí, hrají kapely (i z nehorolezeckého prostředí :)) a hlavně, teda pro nás, je zde spousta stánků značkového sportovního oblečení za neskutečné ceny!!

Festival má to štěstí, že i my jsme byli už čtvrtým rokem součástí :)))

Poprvé jsme se Sympaťákem spali ve žďáráku, který je (podotýkám) pouze pro jednoho :))
Když se v noci vraceli alkoholem posilnění horolezci ze zábavy, mohli se nad naším penálem, jak náš žďárák nazvali, potrhat smíchy...
Nedokázali pochopit, že jede někdo na výlet do Ádru do penálu :)))

Další dva roky jsme se večerního mecheche neúčastnili. Prvně kvůli Domkovi v bříšku, potom kvůli Domkovi, který už v bříšku nebyl...

Letos jsme si ale řekli, že by to zvládnout ve stanu mohl (žďárák jsem odmítla), a tak jsme si udělali naši stanovou premiéru.

Stan byl pro dva (nejspíše minilidi), protože jsem měla co dělat já s Domkem, abychom se tam složili. Domajzek zabral většinu stanu a já jsem v rožku vdechovala síťku, která měla být stěnou stanu... Sympaťák zabral naši lakovku :) (Škodu Felicii v takovém stavu málokdo viděl :)) a nějak se tam poskládal.
V noci jsem buď kojila nebo kontrolovala Dominika, jestli je dostatečně přikrytý :))



Ale abych to shrnula, byla jsem ráda, že máme naši stanovou premiéru za sebou. Zvládli jsme to bez ztráty kytičky...

Ale byli jsme všichni tři rádi, že jsme další noc ve stanu vzdali a jeli domů... Do našich pelíšků :))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)