pondělí 25. července 2016

Ťuk, ťuk... aneb "Kdo tam?" :)




Měsíc s měsícem se sešel a já jsem "zase" tady :))
Věru, má frekvence psaní není nic moc, ale alespoň vás časově nezatěžuju :))

Výmluvu asi žádnou nemám.

Jen je léto, máme venkovní dítě...

Domík ráno vstane a většinou opustí obydlí už v pyžamu s tvrzením, že se jde jen vyčůrat na trávu. A je, prosím, jedno, jestli prší nebo svítí sluníčko. Doma jsme v podstatě jen na spaní a občas na jídlo (ale opravdu jen občas :)). Sympaťák s oblibou tvrdí, že kdyby věděl, jak málo času budeme trávit doma, nestaví barák tak velký a rozšíří altán :))


Na internetu funguju jen přes mobil (pokud mi ho Domek nezabaví na Traktora Toma, který hraje už asi rok prim mezi pohádkami) a psát článek na mobilu mi přijde dost náročné... 
A to především tehdy, když si, v rámci šetření, koupíte nový "chytrý" mobil od neznámého výrobce a neustále vypadáváte z různých aplikací :)) Můj odpor k drahým technickým vymoženostem je však opravdu velký.. Notebook nám vynechává veškerá čísla a písmena s háčky a čárkami, takže to na psaní blogu taky moc není :))

No a zrovna teď nejsou moji chlapi doma, šli se koupat k dědovi Zdenkovi, tak jsem posekala zahradu (ne, opravdu není Sympaťák tyran, sekání zahrady mě, i přes 29. týden těhotenství, určitým způsobem naplňuje :)), dala si ovocný birell, sprchu a obsadila počítač v pokojíčku, že snad stihnu napsat alespoň řádku.

A když se nebudu moc rozepisovat v úvodu, jak je mým dobrým zvykem, možná stihnu napsat i to, co je avizováno v nadpise :)

Poznáte to z obrázku??
Domek měl jasno... :))





Nějak se mi začaly hromadit dotazy na pohlaví miminka v bříšku a (i přes to, že to pár lidí v mém okolí ví) informuji, že se naplnila slova Domíka, který to tvrdil už od samého začátku...

My jsme mu nevěřili, mysleli jsme si svoje, ale pan doktor potvrdil, že čekáme malou slečnu :))

Bude se jmenovat Emma a už se na ni děsně těšíme!! 
A myslím, že Domek taky! 
Občas se mazlí s bříškem, tvrdí, jak ji bude chránit a kdyby ji chtěl někdo ublížit, dá jí přilbu a ujede s ní k babičce do Kolína :)) 
Na ultrazvuku znalecky říká, kde má ruce, nohy, hlavu, i když třeba zrovna nejde nic vidět...

Byla jsem ze začátku zaskočená, Sympaťákův rod přece holky nedělá :))
Ale evidentně rod měním nejen co se výškového průměru týče. Ne, Dominik opravdu není vysoký po Sympaťákovi, jak si mnozí myslí (btw. Sympaťák mi tvrdí, že mu jednou naměřili 172cm, což je o 4cm míň, než mám já a ještě k tomu lež :))), ale měním ho i co se pohlaví pokračovatelů týče :))

Můj svět se teď tedy točí kolem Domka a taky kolem porodu...

I když jsem neměla s Domkem u porodu žádný špatný zážitek, chci to teď trochu jinak.
"Ambulantní porod, dotepání pupečníku, zpracování placenty, bonding deky, hnízdečko na spaní..." Moje nejčastěji vyhledávaná slova na internetu...

Na začátku srpna budu mít sraz s porodní asistentkou a nejspíš i s dulou. O tom jsem před prvním porodem ani neuvažovala, ale teď to všechno cítím trochu jinak.

Moc se těším, opravdu moc!
Na všechno!

...i když to bude asi někdy mazec...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)