pátek 16. října 2015

Positive Challenge č. 6 aneb konec se blíží...

Pro dnešek mám tak trochu "přepositivčelendžováno" :)))

Takže bez fotek a zbytečných okolků dnešní, již třetí, 

Positive Challenge č. 6

- Domek vstával v 8:05!! Něco naprosto neskutečného (nehledě na to, že jsem byla vzhůru od šesti, mně stačí, když se válím :)))

- v deset hodin (kupodivu přesně, což se mi u IT nestává) nám přišli opravit internet a Domík byl pány s kabely naprosto fascinován. Až to chvíli vypadalo, že zapomněl na svou touhu stát se traktoristou :)) Chodil ještě asi hodinu po bytě a všude možně strkal kabely...

- byli jsme nakupovat v Heřmaňáku a nejenom, že jsme se taktak vyhnuli lijáku, ale Domek naprosto perlil ve všech obchodech. Slušně se loučil s prodavačkami a v Heřmánku se to i obešlo bez scény na téma: 

"sekačka, kočárky, bagr.." :)) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)