pátek 16. října 2015

Positive Challenge č.4 a 5 aneb dneska bude ještě jedno...


Mám dvoudenní rest s Positive Challenge, tak napravuji...

Nešel nám internet, což je u nás už dost klasika, ale pozitivem je, že jsem nemusela psát Positive Challenge :)))

 Ne, dělám si srandu :))

Positive Challenge č. 3

- Domík se (až na jedno počůrání) už týden nepočůral. Na nočník si sice neříká, ale v pravidelných intervalech ho tam pokládám, teda posazuju (na noc a ven má ale plínku pořád)

- užili jsme si legraci s hackou, kterou měl Domek jako miminko. Nejen, že jsem ji ušila tak dobře, že se tam vleze ještě teď, ale posloužila i jako houpačka pro asi miliardu plyšáků, které jinak Domka nezajímají :))

- podařilo se mi vytřít celý barák bez toho, aniž bych ho musela vytřít ještě jednou po Domkově časté uklízecí pomoci...

- byla jsem poprvé v životě na kosmetice!! Pěkně jsem si hodinku odfrkla a nejen, že jsem silná jak silnica, jsem teď i neskutečně přenádherná :)))





Positive Challenge č. 4

- Domek spal do půl osmé, paráda!!

- snědl na snídani celý chleba s máslem, to je nejvíc, co kdy snědl :)

- měli jsme plavání, takže byl Domík ve svém živlu. Dokonce cestou zpátky neusnul v autě, takže jsme se mohli prospat spolu v posteli :)

- kojila jsem za celý den POUZE třikrát, z toho dvakrát na spaní (odpolední a večerní). Noční kojení nepočítám, to bych se nedopočítala :)))

- babičce se podařilo ulovit v LIDLu kombinézu, roláky a mikinu na zimu!! (když jsem viděla na internetu fotky řad z některých měst, divila jsem se, že měla takové štěstí - byl to prý ale boj)

Než jsem dopsala Positive Challenge, Domek se po... pokakal :)))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)