středa 27. ledna 2016

Zdravé ovesné tyčinky aneb jak pejsek s kočičkou...

Paleo
Raw
sacharidové vlny
Vegan
Sugarfree
NoCarbs
Bio
...


"Za prvé nevím, co to je, za druhé mě to uráží... "

Ne, dělám si legraci, u některých i vím, co znamenají :)) Jen mi přijde, že je každou chvilku moderní jiný styl stravování. Co bylo před rokem zdravé, teď je totálně out :))) 

Myslím si, že se lidi v dnešní době moc nudí a mají moc peněz, tak vymýšlí kraviny...
(tím se samozřejmě nechci nikoho dotknout, proti gustu...)

Já jsem toho přesvědčení, že pokud jíme rozumově normálně, můžeme si klidně dát i kousek bůčku :)

Mám pro vás recept na zdravé tyčinky.
Neříkám, že jsem objevila neobjevené...
On to vlastně není ani moc recept :))

Je to jen 
inspirace na tyčinky bez přidaného cukru.

1/2 velkého jablka
banán
ovesné vločky
vlašské ořechy
(nebo jiné, ale u lískových a mandlí budete muset oloupat slupku - nemyslím skořápku, to je snad jasný :)))
brusinky
datle
chia semínka
konopné semínka
...

Nepíšu záměrně přesná množství, ani je nevím. Musíte použít zdravý rozum. Pokud je směs hodně husta, přidejte jablko (nebo třeba přesnídávku, trochu povidel), pokud příliš hustá, tak vločky, oříšky...

Menší plech jsem vyložila potravinářskou fólií a směs do něj "nahňácala".
Po hodině v ledničce směs ztuhla a dala se krájet na menší kousky. 

Sympaťák si je vzal s sebou na hory jako rychlou energii...
Taková moderní tatranka

"energie sbalená na cesty" 


Je nutné (nebo si to aspoň myslím) skladovat v lednici.

Dobrou chuť!! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)