čtvrtek 5. února 2015

Když už, tak už... :)



Jsem "šička amatérka" :) Hrozně mě to baví, ale krom mantinelů do postýlky, zateplovacího tunelu na šátek, vsadky do bundy a polštářů jsem nikdy nic "pořádného" neušila. Nic, co by bylo něco jiného než rovné šití. A protože mi zbyla látka po autíčkových polštářích, rozhodla jsem se zkusit ušít pyžamové kalhoty... Pinterest klasicky nezklamal, prošla jsem několik odkazů a s vervou se pustila do boje :)

Nakreslila jsem si šablonu podle Domkových tepláčků, náplety jsem vystřihla ze starého pružného trička, našpendlila, sešila a huráááá, pyžamové kalhoty byly na světě!! :))


Příště musím udělat pas trošku větší, ale tričko bylo malé a víc látky jsem z něj nedostala :)) Takže bude zanedlouho putovat k nějakému menšímu, hubenějšímu chlapečkovi :)

1 komentář:

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)