úterý 10. února 2015

Pokojíček/renovace - DIY


Toto tvoření proběhlo, když byl Domík ještě v bříšku... Ale říkala jsem si, že o něm napíšu, mohl by někoho inspirovat.

Když jsme se chystali na Domkův velkolepý příchod, nějak jsem se nemohla smířit s tím, že má ošklivý pokojíček. Nábytek v pokojíčku byl ještě po Domíkově tátovi, když byl malý. Bylo mi jasné, že tam dost dlouhou dobu nebude v podstatě trávit čas, ale stejně jsem chtěla, aby to tam měl pěkné :) Druhý problém byl v tom, že jsem nechtěla za pokojíček utratit moc peněz... Projevila se moje spořivost po babičce :)) (teď se moje kamarádka Andy, pokud to teda čte, směje, má ze mě kvůli mé spořivosti trochu legraci). Vymyslela jsem to však s kreativitou mně vlastní (tu mám po mamince). Koupila jsem látku a společnými silami jsme všechny dveře skříněk potáhli. Nacvakali jsme látku elektrickou sponkovačkou (tak nějak se ta věc jmenuje :). Byla to dřina, ale myslím, že to stálo za to!!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)