pátek 27. února 2015

Dvojité překvapení

Pošťák zvoní dvakrát... :)
Nám ale nefunguje zvonek, tudíž máme na schránce instruktáž, jak se k nám dostat - prozvonit, zatroubit či zaklepat na okno, pokud se dotyční nebojí psa :)

Většinou o tom, že přijde balík, vím. Přece jenom žijeme v moderním světě a tak jsme informováni předem. Dnes mě ale troubení pošťáka dost překvapilo... Dominik zrovna usnul u mě v nosítku, tak jsem byla i lehce naštvaná, ale pro balíček jsem si šla.
...a dobře jsem udělala. Hned podle písma jsem poznala, kdo balíček poslal, ale protože byl Domík v klimbu, musela jsem nechat rozbalování na potom...

...a co jsem dostala?
Kamarádka Karča s mužem Pavlem a malým žabákem poslali pro mě a Domíka knížku Rusava, což je vesnice, ve které jsem vyrůstala 
...
Takže ještě jednou veřejně moc moc děkujeme za dárek.

Druhým překvapením a jako bonus byla kytice tulipánů od muže... :)))




Takto jsme si nadepisovaly dopisy v pubertě ve škole...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)